16 september, 2020
Hjälp oss uppdatera dina kontaktuppgifter!
Det händer ibland att vi vill komma i kontakt med dig som är kund hos Njudung Energi. Då är det viktigt att vi har rätt kontaktuppgifter till dig. Logga in på Mina sidor och se över dina uppgifter. Har vi rätt e-postadress? Rätt mobilnummer? Hjälp oss gärna så informationen kommer rätt!
- Logga in på Mina Sidor med BankID eller Mobilt BankID
- Klicka på Mina uppgifter i vänsterspalten
- Kolla igenom dina uppgifter, rätta eventuella fel och fyll i information som fattas. Din e-postadress måste du skriva i två gånger för att bekräfta att den stämmer.
- Tryck på Spara
- Uppgifterna som du lämnar på Mina Sidor går in i vårt kundsystem.
Driftmeddelanden
Är du intresserad av driftinformation från oss, räcker det inte med den informationen vi har i kundsystemet. Du måste också lämna dina uppgifter på vår webbplats. Du kan prenumerera på e-postmeddelanden vid driftavbrott.
Vi använder också sms för driftinformationen. Vårt system hittar ditt telefonnummer via karta. Har du ett kontantkort i din mobil eller är din mobil registrerad på ett företag kan du behöva lägga in ditt telefonnummer i systemet.
Hur vi hanterar dina personuppgifter hittar du information om här.